Z przykrością zawiadamiamy, że w wyniku celowych działań osoby lub osób z zewnątrz, które próbowały w nieuczciwy sposób wpłynąć na wyniki głosowania w konkursie Projekt z klasą, w dniach 9-11 grudnia nasz serwer nie wysyłał linków aktywujących na czas lub wcale. W chwili obecnej serwer pracuje już bez zarzutu, a my podjęliśmy decyzję, że głosy oddane w tym terminie, ale nie potwierdzone linkiem aktywującym, zostaną zaliczone przez administratora jako poprawnie oddane głosy i doliczone do licznika każdego projektu. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by głosowanie mogło trwać dalej zgodnie z zasadami fair play. Jednocześnie przypominamy, że po zakończeniu głosowania, czyli po 15 grudnia, zgodnie z regulaminem konkursu nastąpi ponowna weryfikacja wszystkich oddanych głosów.

Zespół Projekt z klasą


Projekt nr 00426
„To kwestia czasu...” Kolska Gra Miejska

Projekt edukacyjny

Opis projektu

Kolska Gra Miejska to wyjątkowa inicjatywa, której cel stanowi popularyzacja kolskiej historii i zabytków poprzez rozrywkę, w postaci rozwiązywania misji i zagadek i odkrycia intrygi czającej się w miejskich zakamarkach. A intryga ta sięga daleko w przyszłość.

Skupiamy się na innowacyjnych i kreatywnych rozwiązaniach. Chcemy stworzyć naprawdę coś nowego i niespotykanego w naszej lokalnej społeczności, coś, co wyciągnie młodzież na ulice i zaimponuje skalą oddziaływania.

Nasza inicjatywa połączy motywy historyczne z futurystycznymi, tworząc koncepcję Agentów Czasu i naprawiania linii czasu, co będzie pretekstem do pojawienia się wydarzeń i postaci historycznych w Kole.

 

Zapraszamy do obserwowania naszych kroków na  fanpage’u:

https://www.facebook.com/KolskaGraMiejska

I kanale YouTube

https://www.youtube.com/channel/UC14l7NUsAPIQNjCZrctnAlQ

Znajdziecie tam film promujący nasz projekt.

 

Cele projektu

Celem naszego projektu jest stworzenie wyjątkowego doświadczenia dla kolskiej młodzieży, poprzez grę, w której zatopią się w historycznych (i nie tylko) aspektach miasta, ale również poprzez rozbudowane działania dookoła projektu, szczególnie różnorakie autorskie  filmy umieszczane w serwisie YouTube.

Oprócz przeprowadzenia jednorazowej rozgrywki, naszym celem jest stworzenie wielu materiałów opisujących dzieje naszego miasta, oraz położenie nacisku na wyjątkowy marketing projektu, wyjście z nim na ulicę, sprawienie, by żył w świadomości lokalnej, przez co aktywizowałby młodzież do działań na różnym polu.

 

Elementy unikatowe

Innowacyjne pomysły realizacji projektu: growe, aktorskie, filmowe, historyczne, marketingowe:

  1. Growe: Rozbudowany scenariusz gry miejskiej, obfitujący w różnorodne wyzwania;
  2. Aktorskie: Zaangażowanie dziesiątek uczniów, przebranych i odgrywających postacie z różnych epok;
  3. Filmowe: Zwiastuny fabularne i opisowe oraz materiały okołoprojektowe (wywiady, nagrania zza kulis, informacje o projekcie);
  4. Historyczne: Popularyzacja historii Koła i spotkania ze znawcami historii lokalnej w formie wywiadów;
  5. Marketingowe: Regularnie aktualizowane profile w mediach społecznościowych (Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter), kanał na Youtube z wieloma materiałami promocyjnymi, nawiązywanie współpracy z lokalnymi mediami i instytucjami;
  6. Konwencja: Scenariusz zamierza połączyć styl historyczny ze stylem cyberpunk, tworząc fikcję historyczną w nowej odsłonie. Motywy podróży w czasie, agentów monitorujących czas  i graczy jako ich wsparcie, są to elementy spajające różne epoki i wyjaśniające zasadność rozgrywki, której celem jest przywrócenie spójności linii czasu. 

 

Miejsce i czas realizacji

Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Kole, województwo wielkopolskie.

Czas realizacji projektu: rok szkolony 2016/2017.

Miejsca:

  • ZSEA w Kole;
  • Współpracujące z nami miejskie instytucje kulturalne;
  • Zabytkowe obiekty w mieście.

 

Realizację projektu zaczęliśmy z początkiem października 2016 roku.

Planowanym miesiącem zakończenia projektu jest czerwiec 2017 roku.

 

Wykorzystanie grantu

Ewentualną wygraną wykorzystamy na wzbogacenie zaplecza audiowizualnego w naszej szkole, które pozwoli nam lepiej realizować projekty, umożliwi organizację wydarzeń i aktywizację młodzieży, oraz na symboliczną nagrodę dla zwycięzców Kolskiej Gry Miejskiej i upominki dla organizatorów. 

Galeria załączników

Pobierz poradnik o projekcie edukacyjnym

Dane osobowe

Imię i nazwisko lidera:
imie nazwisko

Szkoła:
Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych im. Stanisława i Władysława Garabskich, Koło

Adres szkoły:
Sienkiewicza 1, 62-600
Koło

 

Copyright by Wydawnictwo Nowa Era Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone